«Η ποίηση δεν ανήκει σ’ αυτούς που τη γράφουν αλλά σ’ αυτούς που την έχουν ανάγκη»

Π. Νερούντα

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Το μυστικό της Κοντέσας Βαλέραινας: Το κείμενο της δραματοποίησης


Ένα ωραίο πρωί στο Βαλερέικο σπίτι η οικογένεια είχε μια αναπάντεχη επίσκεψη ενός αριστοκράτη επιχηρηματία, ο οποίος ήθελε να βοηθήσει την οικογένεια.

Τζώρτζης: - Έιι Μανωλιό δέ βρω έξω, τρείς ούρες έκανα να βρω το σπιτικό σ, που το'φτιαξες ρε'συ;

Τασία: - Εεε μα αφού λείπετε τόσα χρόνια από την Ζάκυνθο την έχετε ξεχάσει.
Βαλέραινα: - Ποιός ήρθε;

Μανωλιός: - Ρε σ'μάνα απο'δω είναι ένας παλιός φίλος.

Βαλέραινα: - Καλώς ήρθες στο σπιτικό μας παλικάρι μου. Τι σε φέρνει στα μέρη μας;

Τζώρτζης: - Καλώς σε βρήκα Βαλέραινα μου. Έχω να σας κάνω μια πρόταση που θα σας βοηθήσει οικονομικά.

Βαλέραινα: - Ναι όντως αυτή την περίοδο, παιρνάμε πολύ δύσκολα αλλά για πες...

Τζώρτζης: - Η πρότασή μου έιναι ότι σας προσφέρω 2000 κολονάτα με την προϋπόθεση να μου αποκαλύψεις το γιατρικό. Γιατί όπως ξέρεις και συ και ο γίος σου, εγώ γνωρίζω όλο τον κόσμο και έτσι στα χέρια μου θα μπορέσει να οφελήσει περισσότερο δυστυχισμένο κόσμο.

Βαλέραινα: - Δυστυχώς ο όρκος που με δένει, με περιορίζει συνάμα στο στενό οικογενειακό κύκλο που βρίσκομαι. Γιατί, καθώς θα έτυχε, ίσως να άκουσες, το γιατρικό των ματιών το μοιράζει το Βαλερέικο από τα χίλια εξακόσια.

Τζώρτζης: - Δηλαδή δεν μου το δίνεις ούτε με 3000 χιλιάδες κολονάτα;

Βαλέραινα: - Όχι, αγόρι μου. Λυπάμαι δεν μπορώ, γιατί ο όρκος που με δένει είναι πολύ σημαντικός για το Βαλερέικο.

Τζώρτζης: - Εντάξει Βαλέραινα μου. Εύχομαι να το ξανά σκεφτείς.

Μανωλιός: - Μην ανυσηχείς, θα προσπαθήσω να την μεταπείσω.

Τζώρτζης: - Κάνε ό,τι μπορείς.

Μανωλιός: - Τα λεφτά τα χρειαζόμαστε, και δεν έχουμε περιθώρια για να απορρίπτουμε τέτοιες σημαντικές και σπάνιες προτάσεις.

Τζώρτζης: - Καλώς τότε. Τα λέμε σύντομα. Αντίο Βαλέραινα μου.

Βαλέραινα: - Αντίο παλικάρι μου.


Εργασία των μαθητών Ματενόγλου Νίκου, Μπρούντζιου Πάρη, Χαρμανδάρη Άρη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου