«Η ποίηση δεν ανήκει σ’ αυτούς που τη γράφουν αλλά σ’ αυτούς που την έχουν ανάγκη»

Π. Νερούντα

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Το μυστικό της Κοντέσας Βαλέραινας: Το ημερολόγιο της Τασίας




Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Η μέρα που περιμέναμε τόσο καιρό έφτασε. Η Κοντέσσα αποφάσισε μετά από πολύ σκέψη να μου αποκαλύψει το μυστικό του γιατρικού, με τον παραδοσιακό τρόπο που γίνεται εδώ και τόσα χρόνια από γενιά σε γενιά. Το έκανε αυτό, ώστε να ζήσουμε μια άνετη ζωή, αλλά και να σώσουμε το σπιτικό μας. Αχ εκείνη την στιγμή που μου το ανακοίνωσε ένιωσα τόση χαρά και ικανοποίηση, σαν να είδα ένα φως στην μίζερη και μουντή ζωή μας. Δεν περίμενα όμως ότι αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα τον άσκοπο θάνατο της μάνας, γιατί αυτή θυσιάστηκε, για να μας βοηθήσει οικονομικά. Αφενός όλοι χαιρόμασταν, γιατί σωθήκαμε και γιατί ο Μανώλης βρήκε δουλειά μετά από τόσα χρόνια, αφετέρου λυπόμασταν για τον άδικο αυτό χαμό και νιώθαμε υπεύθυνοι. Πιο πολύ από τους άλλους υπεύθυνη ένιωθα εγώ, γιατί εγώ πίεσα και ανάγκασα την μάνα να μου αποκαλύψει το μυστικό.



Εργασία των μαθητών Ματενόγλου Νίκου, Μπρούντζιου Πάρη, Χαρμανδάρη Άρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου